Tisdagen den 15:e mars och lite riktiga bilder, tjoho!


 

 
 
 
Erik och jag åkte alltså till Frankrike förra veckan och tro det eller ej så hade jag med mig kameran (som jag också använde!!!) och tro det eller ej så har jag REDAN börjat redigera bilder, jag menar, vi har liksom knappt varit hemma en vecka *klappar mig själv på axeln*.
 
Nice var fantastiskt fint, verkligen. Rekommenderar alla att åka dit. Älskar numera fransmän och kommer aldrig mer uppröras över att vi översätter poängen i eurovision till franska.

Postat av: Veronica Jonsson

Satan i gatan vad drömmig havsbilden är! Färgpaletten <33

2016-03-15 @ 16:07:35
URL: http://anverjo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga