Onsdagen den andra mars


 
Fick lite VÅRFEELING första mars. Den är dock som bortblåst nu då vädret är 100% grått igen och verkligheten är ungefär lika tråkig som vanligt. Men en kul sak är att jag & Erik åker till Nice på måndag!! & att det ska vara typ 13 grader + sol där. Inget badväder kanske men rätt så mkt bättre än 0 grader och snöblandat regn som härliga Stockholm bjuder på.
 
Nu ska jag strax skutta iväg och lämna igen en tre månader försenad bok på Östermalms bibliotek. Håll tummarna över att de har en sån där funktion som man bara kan droppa boken i så jag släpper skämmas inför någon smart bibliotekarie :( visst ni förresten att det är en 180hp-utbildning för att jobba på bibliotek?? Förstå hur mkt dom kan om böcker *avis*


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga