tisdagen den tjugotredje februari

Fick feeling ikväll att ladda upp lite mobilbilder på min gamla tumblr som stått å dammat sen i höstas och tänkte att jag likagärna kan slänga upp några favoriter här med. När jag ändå är i farten liksom! 
 
 
Lever för detta badkar. Tjatar om detta så mycket IRL men det är faktiskt sant att livskvalitén ökar med cirka 150% om man bara får ta sig ett bad lite när man vill. Bäst bäst bäst.

 
HÄRLIGA HÄRLIGA februari och lite ljus börjar sakta men säkert titta in i lägenheten.

 
Även detta bidrar till ökad livskvalitet! Alltså en katt att gosa med när man vill. Rekommenderas till alla.


Presenterar här Stockholms kanske finaste tunnelbanestation!!!!
Topp tre lyder:
1. Stadion (se bild) 
2. Tensta 
3. Solna centrum
 
 
Åkte till Norge en helg för att gå på inflyttningsfest. Ljuset ägde dagen efter och trots bakfylla med en fruktansvärd huvudvärk lyckades jag ta denna bild (vilket var starkt jobbat med tanke på hur skakis jag var). Tycker att det säger en del om mitt engagemang för fotografi!!! Att det liksom fortfarande existerar trots allt.

 
Förstörde miljön lite och tog flyget hem från Norge. Solnedgången var så jävla fantastisk och lyckades nästan fånga den på bild. 

 
Avslutar inlägget med en bild på två favorittjejer. När jag får träffa tjejen till vänster så på riktigt SKRIKER mina äggstockar efter barn.
 
SLUT på update!!


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga