Fredagen den 6:e mars

 

Träffade detta charmtroll i onsdags. Dog och återuppstod samtidigt i hennes ögon och jag brukar inte känna jätteofta att jag vill ha barn, men med Meja i famnen så tänkte jag verkligen att "åh, vad mysigt det skulle vara ändå med ett litet kid". Jaja.


Men flera timmars lek och mys med världens gulligaste bebis tär uppenbarligen på krafterna, vilket syns i bilden. Therese var trött och jag försökte *fånga ljuset*. Det gick halvdåligt och jag skyller självklart på tröttheten. Har nu i efterhand reflekterat över att en kanske inte RIKTIGT är redo för att eget barn om man inte ens klarar av att hålla energinivån uppe efter att ha spenderat en halv dag med en tio månaders tjej.



En nygammal grej som jag inte vet om jag har skrivit om är min passion för färskpressade juicer och smoothies. Väldigt mainstreampassion JAG VET MEN ALLTSÅ HUR GOTT ÄR DET INTE DÅ??? Man kan typ ha i vad man vill och det känns nyttigt och färgerna är bara så fina. Plus att det är fett bra tidsfördriv när man som jag vaknar alldeles för tidigt.

 
Avslutar med en bild som typ beskriver mitt liv. Therese, min säng och parks. Hade Erik varit med på ett hörn hade den varit komplett.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga