Tiden innan Amsterdam



Tänkte egentligen slänga upp detta inlägg innan vi åkte till Amsterdam, men det fanns ej tid/ork så ni får detta halvtaffliga inlägg nu istället och så blir det (förhoppningsvis) ett riktigt Amsterdaminlägg i dagarna.





Köpte en ascool och bossig tröjklänning på myrorna för 80kr som jag blev lite halvt kär i.



Therese och jag hade bästisdag för några helger sedan. Då Stockholm har varit 100% grått största delen av mars blev vi nästan orimligt lyckliga av lite sol. 





Sen hade jag och min kille mysdag också. Unnade oss frukost på lokal på en vardag och gick runt på söder, shoppade och hängde i gränderna i gamla stan.





Fint ljus och fin kille hemma en morgon.



Träffade denna dröm en förmiddag. Amanda heter hon.



Våren fick sig ett bakslag och det började snöa. Som tur var stannade det inte länge.

 
Jag och Erik fick världens finaste påskpresent av min mor. Originalposter från 1968 om jag inte minns fel. Dessvärre har vi inga väggar kvar att pryda den på. Men förhoppningsvis kommer vi bo lite större snart och det problemet kommer lösa sig av sig själv.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga