Måndagen den tjugonde april

 
BOKTIPS! Åh. Som jag hade längtat efter att hålla denna bok i min hand. Fick den i fredags och läste ut den på ungefär ett dygn. Förvisso är formatet fråga-svar, vilket gör den väldigt lättläst men ändå. Jag har i ett tidigare inlägg uttryckt min kärlek till Liv och Caroline men jag måste erkänna att efter att ha läst boken så har mina känslor för dessa fantastiska kvinnor nått helt nya (och nästan oväntade) nivåer. 



Annars då? Nja jag vet inte. Spenderar mest min tid med att försöka komma ihåg att andas och inte deppa ned mig helt. Svår vår detta ändå, tycker ni inte?



Tur att man har världens bästa vän i alla fall. Jag menar, kolla bara vad gullig hon är. 


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga