Tisdagen den trettonde maj

 
Här sitter jag, tar härliga webcambilder och unnar mig sorbetglass (tipz från glasscoachen: blanda mango och hallonsmak, det blir verkligen episkt gott!!!). Unna sig, ja det får man göra cirka hela tiden men speciellt när man har kämpat emot en vidrig mensvärk hela dagen och precis kom från världens tråkigaste möte om hur man är valförättare. 

Jag under det timmeslånga mötet:
 
 
För er som inte vet så ska jag jobba i de kommande valen. Väldigt ironiskt att jag ska jobba med att räkna röster när jag i princip har dyskalkyli & i princip obefintligt sifferminne. Men ja det kommer väl gå bra. Insåg dock att alla som jobbar som valförättare är typ 65+, vilket känns relativt oinspirerande, så gif:en lär beskriva känslan på valdagen också.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga