Tisdagen den tjugosjunde maj

Imponerade hög besöksstatistik fast jag inte har uppdaterat på aaah... väldigt länge. Tålmodigt av er. Därför ska ni nu få en bildbomb utan dess like. KUL VA? Jaaa! 

 
Förra veckan åkte jag och bästis ut till min mors land ute i skärgården. Dock missade vi första båten och fick därför vänta i tre timmar på nästa. Men det gjorde inte så mycket. Stockholm var så fint, vädret var så bra och vi hade nästan obegränsat mycket termoskaffe. 
 
 

Men tillslut kom vi fram! SER NI HUR FINT DET ÄR??? Vi spenderade hela dagen på bryggan i solen med varandra, rosévin och musik.

 
Hela dagen var cirka superbäst och det var så sorligt att behöva åka hem redan samma kväll. Dock var ljuset fantastiskt hela hemresan, kolla själva:
 



 
De vackra försommarkvällarna i Stockholm fortsatte på hemmaplan och i torsdags drack jag öl med tillhörande utsikt med en glad och söt Stina.

 
Helgen spenderade jag alldeles för många timmar inomhus, då jag jobbade. Detta bidrog även till att det inte blev så många bilder, alls, tyvärr. Nu är jag med min kille på landet igen. Vädret kunde ha varit bättre men det är skönt att komma bort. Jag har nämligen känt mig lite nere sen valet i söndags. Kommer nog ett eget inlägg angående det senare.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga