Tisdagen den sjätte maj

 
De två finaste bilderna som tagits i min webcam det senaste dygnet. Varför Erik ser så hemskt ledsen ut på första bilden är lite oklart, men om jag minns det rätt så var det för att jag råkade säga att hans hud såg så smutsig ut på bilderna. Vilket förvisso var sant, dock ej hans fel utan ljuset. Andra bilden porträtterar en VÄLDIGT nöjd Tilde och en nästan lika nöjd Molina (Eriks föräldrars katt, reds amn.) 
 
Vi befinner oss alltså i Sundsvall. Staden som i princip alltid sover. Kallt är det också, väldigt kallt. Och blåsigt. Men vad gör det när man har världens bästa sällskap, får gratis mat och har en katt tillgänglig 24/7???
 
 
Undrar om någon på instagram uppmärksammade att jag för nästan exakt ett år sen la upp samma bild som jag gjorde idag. Så icke-kreativ just nu, helt sinnes... Bättre redigering för ett år sen också, det är ett som är säkert. 


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga