Söndagen den sjuttonde maj

 
Igårkväll lagade jag och bästis mat hemma hos mig och Erik. Försökte ta bilder med min riktiga kamera, men denna var den enda som blev någorlunda "ok". Därför tänker jag göra något VÄLDIGT kontroversiellt (läs: blanda in lite mobilbilder i inlägget).  


*ramlar av stolen pga så fiiiiina färger* 
 

Det var så otroligt gott. Är typ fortfarande mätt.

 
Efter maten blandade vi drinkar i PET-flaskor och gick ned till vattnet för att kolla på solnedgången. Där satt vi i några timmar tills det var dax för Therese, som började jobba klockan 06:30 idag, att åka hem. Fantastisk och helt lagom kväll.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga