Måndagen den femte maj

 
Gjorde ett fint montage på mina häftiga byxor som jag köpte i Berlin förra året. Varför undrar då kanske ni? Jo, såhärva; jag har alltid haft svårt för jeans. Sedan barnsben alltså. Kommer ihåg att jag konkret vägrade ha på mig jeans när jag gick på dagis, tajts (helst velour) för det enda som gällde.
 
Men jag gillar verkligen dessa byxor. De är coola, sitter inte för tajt vilket innebär att jag kan röra mig i dem och sitta utan att få allt för ont i höftpartiet/mage. Men det senaste två gångerna jag har spatserat runt i dem har jag blivit konkret skrattad åt? Iofs bakom min rygg, men ändå. Förstod först inte varför och ja, jag måste erkänna att jag tog lite illa vid mig. Men efter mycket grubblande har jag nu dragit slutsatsen att det måste bero på avundsjuka. Någonting annat är egentligen helt otänkbart. Och om, mot all förmodan, min teori inte håller känner jag lite spontant såhär:
 
 
(Hallå förresten, använder folk fortfarande det där bloglovin??  Har nämligen varit så duktig och SJÄLV lyckats klistra in en länk längst ner, ja någonstans på sidan.. Kolla åt höger typ! *håller tummarna och hoppas att den funkar..* Hur som helst går det alldeles yppeligt att följa mig där.)


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga