Varning för bildbomb:

Hej! Väldigt icke-närvarande den sista veckan. Ber om ursäkt för det. Inser hur fort tiden går när man inte gör någonting annat än att jobba om dagarna. Tröttheten som sköljs över en så fort man kommer hem och hur jag knappt orkar hålla mig vaken till serier, ännu mindre lägga upp bilder och skriva fyndiga texter här. Men ikväll tänker jag iallafall göra ett försök att sumera den senaste veckan!


För fem dagar sedan var vi fortfarande i Göteborg. Det var nationaldag, fredag, och jag och Erik åt persisk mat på ett jättemysigt café. Vädret var katastrofalt, men vi lyckades ta vara på tiden ändå.



Äntligen blev det lördag!!! Vädret var fantastiskt och vi spenderade timmar i Kungsparken med rosé, chips och fint sällskap i väntan på att klockan skulle bli håkan-time. 



Anna, Eriks syster som var så snäll och lånade ut sin säng till oss och därmed i princip gjorde hela vår Göteborgsvistelse möjlig.


Iiih!!! Nära nu. Även fast vi kom till Ullevi ganska sent fick vi ofattbart bra platser. 



Och tillslut, efter lite över en timmes väntan började äntligen konserten.



Och ungefär såhär glad var jag för det!!!


Helt klart en ++++-spelning. Stämningen var på topp och jag måste erkänna att mina ögon tårades mer än en gång under konserten.


Sen blev det söndag, med andra ord: dags att återvända hem. Vi åkte något som hette blå tåget och jag försöker med denna bild över vinna deras instagramtävling *håll tummarna!!!!*


I tisdags var det dax att säga farväl till dessa två brudar som båda återvänder till sina respektive hemstäder för sommarjobb. Väldigt sorligt, men en fin hejdå-tillställning blev det. Ett tak på Fridhemsplan i solnedgången tackar en ju sällan nej till.



Kommer sakna denna tjej så himla mycket, bu.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga