Torsdagen den femte juni

 
Då vi inte har någon vettig selfiespegel hemma har jag passat på att ta ett flertal i Annas. Även Erik fick vara med på ett hörn.

 
Idag hade vi temat "treat yo self", ett tema som är snott direkt från en av mina bästa komediserier; Park and Recreation. Har ni inte sett den serien så SE DEN OMGÅENDE.


 
"Treat yo self" innebar bland annat att vi åt jättegod lunch (se sushibild) och handlade kläder för en hel massa pengar. Allt detta utan att känna ångest över hur mycket någonting kostade. Ett fantastiskt koncept som dessvärre inte kan utnyttjas speciellt ofta som fattig student. Men ibland så.
 
 
Sen undrar jag förövrigt hur det kan komma sig att JAG lever ett helt balkonglöst liv och någon äger den här drömmen??? Så himla orättvist.... 

 
Kan man sluta ett blogginlägg på ett bättre sätt än med en selfie??? Tveksamt! 
 
Förövrigt: älskar gbg vill aldrig åka hem


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga