Tisdagen den tredje juni

 
Världens finaste bästis :* :* :* :* 
 
Imorgon åker jag och Erik till Göteborg. Det ska bli så skoj. Inte bara ska vi se Håkan Hellström tillsammans med typ 65 tusen andra på Ullevi utan jag ska ÄNTLIGEN få uppleva GBG 4 real. Har nämligen aldrig gjort det typ?? Har ingen koll alls på hur staden ser ut egentligen, förutom det lilla som jag har sett på typ bilder i diverse sociala medier....
 
Hur som helst så finns det risk att uppdateringen på denna portal kan bli lidande, men ni klarar er. Det vet jag. Annars är ett hett tips att följa mig på instagram!!! Klicka på ikonen där nere vetja och gör som 8000 andra, VÄLDIGT värt ska ni veta pga mitt liv är så skoj och värt att följa hehe *blink blink*

Postat av: Veronica Jonsson

snyggsnyggsnygg bild - gillar inramningen med alla rutor! Och jag är inte alls avis över håkan - nejnej!

2014-06-03 @ 16:03:45
URL: http://anverjo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga