Tisdagen den åttonde juli

Ja men hallå hej nu har en ju inte bloggat på år och dagar. Nästan iallafall. Och ni vet när man börjar hamna i rytmen att man inte bloggar, hur lätt det är att glömma bort hela processen? Hur som helst fick jag inte mindre än TVÅ kommentarer från oberoende människor igår att jag borde blogga. Och ni vet vad man säger, en kommentar om ens icke-aktivtitet på bloggen är ingen men två kommentarer är två för mycket. Så nu sitter jag här och skriver. 
 
Vad har hänt på senaste undrar kanske ni? Jo midsommar i Jämtland hände *se bifogade bilder*


GÄNGET! Bästa hänget, helt klart.


Alltså HUR vacker bästis? Ljuset också, wow. 








Kevin-Colgate som jag numera kallar honom. Att han inte har blivit uppsnappad av marknadsföringsavdelningen för något tandkrämsmärke är beyond me.



 
Vi lekte lekar, drack alkohol, åt god mat, rökte alldeles för mycket cigaretter och frös. För ja, det var kallt. Extremt kallt. Alla bilder som ser ut att vara tagna i något slags solsken är tagna under en period på cirka fem minuter, då det var TYP det längsta vi någonsin fick uppleva solen. Men trots detta så hade vi väldigt fina dagar tillsammans.
 
Efter hemkomsten har jag egentligen inte gjort någonting vettigt alls. Jobbat (!!!!) frusit, klagat på vädret, blivit om möjligt ännu blekare än vad jag redan var, ni vet det där gamla vanliga som innebär "svensk sommar". Men nu verkar vädergudarna äntligen vara på min sida och idag jobbar jag mitt sista pass innan en tredagars-ledighet som ska spenderas i Sundsvall med min kille. Förvisso ska vi flytta och städa den största majoriteten av tiden. Men fint ska det bli ändå. Det känns som om att jag och Erik knappt har sett röken av varann de senaste veckorna, och då bor vi ändå tillsammans. 
 
Och jaaaa, jag kanske ska försöka att det uppdatera lite mer frekent och om jagvetinte kanske lite mer relevanta saker??? Typ TANKAR, politik, feminism, musik, ja men ni vet sådant som jag tycker är skoj. Men samtidigt, det är sommar och _äntligen_ sol och jag tänker därför inte lova något. Puss!


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga