Torsdagen den tredje april

Okej så att det är fler som har hittat till den här gamla trasan till blogg än vad jag hade förväntat mig. Naturligvis behövde detta undersökas så jag gick in på bloglovin för att kolla hur många stackare som faktiskt fortfarande prenumerarar på mina inlägg. Och nej, det var ju inte supermånga, mysteriet är därför fortfarande inte löst.
 
Hur som helst, jag ser en flik där det står "liknande bloggar" och tänker, ja men intressent, vilka kan bloglovin ha hittat fram som är lika halvkassa som mig?? Svaret: .............
 
 
FÖRLÅT men alltså 
 


Att jämföra denna "blogg" med några av vår tids mest kända modebloggare känns liksom inte... helt korrekt. Bloglovin kan helt enkelt inte gjort sin research. Alternativt att jag får börja ta mer outfitbilder....


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga