Tisdagen den tjugonionde april

OKEJ förlåtförlåtförlåt för världens sämsta uppdatering men jag har verkligen varit superduperbusy. Jobbade hela helgen och ja ni vet tiden rann verkligen i väg. Lite bilder? Ja?? Vi börjar med mina två finaste snaps:
 
Jag och Tessan var sådär härligt söta i fredags (tror det var i fredags?) Hade inte läppstift och har heller inte blåa ögon. Det är ett filter som man lägger på, hehe älskar filter.
 
Dog lite när jag fick denna på Olivia. HUR perfekt är den inte? Färgerna, himlen, alla hjärtan, ja åå. Perfektion!!! 
 
Igår var jag och Erik på date night!!! Först drack vi kaffe i Ivar Los park och sedan åt vi tapas. Fantastiskt gott. Vi älskar tapas, och kaffe och varandra. Hihi.
 
Så gullig kille. Så fin utsikt. 
 
*nomnomnom* 
 
Erik överraskade också mig med att köpa jordgubbar, som vi åt till frukost imorse. Aaaa hur gott??? SÅ gott!
 
Sen var bilderna slut :'( Hade dessvärre inte min riktiga kamera med mig någon dag under helgen. Så om ni följer mig på instagram har ni liksom sett dessa bilder redan och jag ber om ursäkt för detta. Men tänker att de är bättre än ingenting.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga