Tisdagen den tjugoandra april

Igår kompisar, igår var en riktigt bra dag. Vid elvarycket begav jag och Erik oss till parkten bakom Therese där vi spenderade hela eftermiddagen/kvällen. Dessvärre skulle Erik jobba så han var tvungen att lämna kalaset redan vid två :'( HÄR ÄR DAGEN I BILDER!!! *hurra*


(Så himla snygg bästis jag har va??? Verkligen orimligt snygg)

Olivia och Martin (som förövrigt ser helt väck ut på bilden.... Oklart varför då detta var många timmar innan vi öppnade vinboxen) var också där. 

Även världens bästa kusin hittade till parken!!!


Jag lyckades lura ut Stina till vårt häng i vackra förorten, vilket jag är väldigt nöjd över.

ALLTSÅ FÖRLÅT men drömbilden/scenariot som hände här????? Herregud svimmar typ (förövrigt Tessans katt, reds amn.)

Vid fyratiden bytte vi ut kaffet mot vin. 

Och den redan så trevliga tillställningen blev ännu mer festlig. Jag menar, Stina verkligen utstrålar en glädje som bara fyra glas vin kan åstakomma. 

Sen spelade vi kubb tills solen gick ner, och det faktiskt blev för kallt för att sitta ute. Men en extremt fin dag och kväll var det.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga