Tigerdrottningen

Idag är inte bara dagen som man ska ha rosa på sig, idag är även dagen som Kents nya album Tigerdrottningen släpps. Alla som har lite koll på mig vet att jag älskar Kent. Verkligen älskar, sådär löjlig mycket. Sådär som man bara kan älska ett band som man har spenderat halva sin uppväxt att gråta till. Och deras nya album är fantastiskt. 

 
Nu när äntligen hela albumet har släppts så måste jag ändå påstå att ---> Svart snö <--- är favoriten. Biten 3:05-3:37 är ren perfektion och jag ryser. Om jag måste droppa något negativt om albumet skulle det nog vara att det är för kort. Elva låtar och euforin är över på 49 minuter.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga