Söndagen den tjugonde april

 
Ja men se där!! Igår fotade jag med min riktiga kamera, hurra! Bra jobbat Tilde!!
 
Jag har ju nämligen en sådan. Också. Förtränger det så ofta jag kan dock pga ÅNGESTEN. Mobilkameran på min halv(hel)dåliga 4s är så mycket mindre pretantiös och jag kan liksom då skylla på kameran när bilderna blir dåliga. Funkar inte på samma sätt med min Canon, tyvärr.
 
Hur som helst. Igår var jag och Erik var på kvällspromenad i orten och se så fin solnedgång den bjöd på, mycket romantiskt alltsammans. Ni ser ju hur lycklig Erik ser ut på första bilden *naw* :')
 
Nej men på riktigt. Jag blir extremt sällan nöjd när jag fotar med kameran, vilket är en av många anledningar till varför jag sällan tar den med mig. Jag försöker tänka att jag heller inte kommer utvecklas eller bli bättre om jag inte fotar, men det är svårt. Med det sagt tänkte att jag kunde visa er den sista bilden jag tog som jag faktiskt blev riktigt nöjd med.
 
 
Dock lite osäker på vad det är med som jag tycker om??? Men den känns inte helt värdelös iallafall.

Postat av: manda da mand

tycker A L L A dina bilder är amazing, vilken kamera de än är tagna med! FORTSÄTT VÅGA UTVECKLAS!

Svar: Men puss, och tack, blir så glad!! Jag försöker verkligen, men prestationsångesten drar så lätt ned mig vilket är cirka sämsttttt...
trilla.blogg.se

2014-04-20 @ 17:59:30
URL: http://mandadamanda.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga