Onsdagen den andra april

Idag var jag uppe jättetidigt. Alltså tidigare än vad jag normalt går upp, vilket brukar vara vid åtta. Fråga mig inte varför, jag har nämligen inga svar. Hur som helst, klockan ringde inte 06:15 av vilken anledning som helst utan jag hade tid hos MVC (översättning: mödrarvårdscentralen).

Kort lista på saker som gör att man vet att man är vuxen: 
1. Man har själv tecknat en hemförsäkring - Check!
2. Man tycker att blommor verkligen piffar upp hemmet - Check!
3. Man är inte längre välkommen på ungdomsmottagningen - Check!
 
När du är tjugotre år fyllda får en göra något skoj som kallas cellprovtagning. Inget speciellt med det, egentligen, du typ kollar om du har början på cancer, så ok lite nervös är jag väl..... Men det som var mest lol med hela situationen var när jag mötte min förra chefs fru i väntrummet (som jag jobbade relativt nära i över ett år), nog för att jag är bra på att småprata men alltså VAD i hela friden pratar man i gynekologens väntrum??? Finns ingenting som INTE blir stelt.
 
 
Påminde mig om alla gånger man satt på ungdomsmottagningen och önskade att ingen som man kände skulle gå in genom dörren... "Jahaaa hej kul att ses allt bra?? Mm jaha så du ska göra klamydiatest, skoj!!! Lycka till då hehe ;);)" 
 
Nej nog om detta.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga