Måndagen den fjortonde april


 
I torsdags träffade jag denna babe som var på en snabbvisit i huvudstaden. Vi (läs: Diana) drack vårens första cider i solen på Snaps uteservering, så gosigt!!! Själv hade jag glömt mitt leg så fick nöja mig med halvblaskigt kaffe.... Hmm vad gjorde jag i fredags.. Jag gjorde någonting, det är jag säker på. JO JUSTE! Jag jobbade. Sen åkte jag och Therese in till staden och hem till Cecilia (som förövrigt bor i värsta drömlägenheten..... det var typ 18 meter upp till taket, fantastiskt trägolv och kakelugnar i alla rum, dog lite inombords).
 
 
Mina hjärtan i Cess kök!!!! Så fina, iiihhh. Då jag skulle jobba även på lördagen övertalade jag damerna (och Martin) att ta sista tåget hem med mig. På vägen till tåget stannade vi dock vid en gatukiosk på St:Eriksplan och jag köpte ÅRETS godaste pommes:


 
Åt upp dem så orimligt snabbt att jag magknipet jag fick fortfarande satt i dagen efter. Men det var det värt. Någonting som också var värt var hur jag springer över halva St:Eriksplan till klubbs rökruta där det fanns utebelysning för att ta bild på mina pommes.... På lördagen jobbade jag som sagt. Finns inte så mycket att säga om det, alls. Men innan jobbet unnade jag och Erik oss en såndär härlig instagramvänlig frukost. 
 
 
På kvällen var jag och Erik bjuden på födelsedagskalas på Brommaplan. SÅHÄR fina var vi innan vi fick hemifrån: 

 
BIlden i inlägget under visar hur fina vi var på hemvägen :):):) Jobbade även igår och TIDEN GICK SÅ JÄVLA LÅNGSAMT det var helt sinnes. Plus att det var extremt frustrerande att stå inomhus när det var sol ute. Efter jobby åkte jag hem till Therese, sökte högskoleutbildningar och tog denna fantastiska bild: 
 
 
Som även får avsluta min redovisning av en bra och fin helg.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga