Torsdagen den tjugoförsta mars

 
Bild snodd från min hemliga tumblr, som i sin tur är rebloggad ca 2887 gånger. Öppet meddelande till fotografen: Jag är ledsen att jag inte kan ge dig credd.
 
Inser nu såhär på morgonkvisten att gårdagens inlägg var på gränsen till överdeppigt och jag ber till viss del om ursäkt för det. (fast jag påstår inte att det inte speglar verkligheten.) Dock så inser gång på gång att jag kanske borde hålla mig ifrån skrivandet när jag är trött, ledsen eller har allmän ångest. Hur som helst. För att kompensera tänkte jag skriva en lista på saker som har gjort mig glad den senaste tiden:
 
1. Min praktik. Har det verkligen fantastiskt på Nöjesguiden och är förevigt tacksam att jag inte fotar bilolyckor på en lokaltidning. Låter kanske underligt, med tanke på min utbildning, ja. Men det är mer min grej att glida runt på fina restauranger, fota intressanta människor och utan någon jättehård tidspress. Jag blir även extremt uppskattad - en känsla som jag inte längre är van vid.
 
JAHA DÄR VAR LISTAN SLUT :)
 
Nej men okej. Jag överdriver. Ska nämna alla människor som ständigt tar sig an mig och min hjärna (hjärta) och klarar av mitt jävla babbel hela tiden. Ni vet att ni gör mig extremt glad. Sen vill jag även hylla kvinnan på Pressbyrån som bara tog betalt för en liten kaffe med mjölk fast både hon och jag visste att jag tog en latte. Det gjorde mig glad.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga