Söndagen den trettioförsta april

Och inga ord å tankar om krav och så
Nej, ingenting kom in i våran drog

Ååååh, jag hoppas att du aldrig glömmer, ååååh, ååååh

För jag tänker aldrig på det, jag tänker aldrig på det där För så meningslöst får ingenting vara, så meningslöst får inget vara

Jag tänker aldrig på det, jag tänker aldrig på det där För så meningslöst får ingenting vara, så meningslöst får inget vara Men har du nånsin förlåtit mig, för det är nåt jag aldrig gjort själv Och om du bryr dig blev jag inget Ser du samma stjärnor ikväll, ser du samma himlar som mig? Jag hoppas att du fick allt som var ditt


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga