Fredagen den tjugonionde mars

 
Okej så bloggen ramlade bort lite i veckan. Men då jag FAKTISKT inte lovade någonting angående kontinuelig uppdatering känns det ok. Har haft viktigare saker på prioriteringslistan. Orkar dock inte berätta allt och jag tror det är ytterst få som faktiskt är legit intresserade. Meeeen hur som helst. I förrgår, var jag på Kåken
(Turisttips: Bra jävla bar! Asmysig + snygga bartenders. Kom dit i tid så det finns sittplats. Regeringsgatan 66) med Nea som har flygit in från Oslo. Det var verkligen bästbästbäst att träffa henne. Dessvärre blev det bara några timmar, då jag skulle befinna mig på kontoret 09:00 dagen efter.
 
 
Igår jobbade jag halvdag sen mötte jag upp världens bästa Anton på Karlaplan. Vi hade en asbra eftermiddag, satt i solen, åt vegetarisk buffé på Östermalmstorg, gick igenom Saluhallen och spanade lite kläder då utbudet i Umeå tydligen inte är det bästa.
 
När jag kom hem var jag heeeelt förstörd, pga lack of sleep natten innan. Egentligen skulle jag i väg men råkade somna och sov i ca två timmar, sen kändes liksom kvällen lite halvt förstörd. Så det slutade med att den spenderades i sängen, med popcorn och godisägget jag fick från praktiken. Typ lite fel kanske men ändå inte helt.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga