Fredagen den tjugonionde mars

FREDAGSLISTA

 
+ fredag (obviously)
+ ska dricka vin ikväll
+ det är snart lördag = klubb vidrig = sthlms bästa dubstep
+ sol ute
+ mamma städade "mitt" rum
+ träffade farmor och farfar
 
- jag har varit vaken sen 06:10 = ÄR TRÖTT
- min mage är katastrofal
- måste in till staden för att typ vända
- mitt busskort har gått ut
- åker alldeles för snart hem till svallet
 
Förresten får bilden mig att reflektera över om jag kanske till och med skulle se respektabel ut i svart hår? Hm. Hade ju det när jag var ca femton och trodde att jag hatade världen (läs: visste ingenting om hat då, nej). Aja. Förresten, fredagslåten får ni här serverat på ett silverfat:
 


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga