Måndagen den tionde juni

 
 
Denna bild beskriver rådande sinnestämning lite för bra: insikten om att i princip alla mina vänner jobbar, att det ska regna på hultsfred och att jag bor på en bäddsoffa hos min mor slog mig typ samtidigt. Sen gjorde ju inte regnvädret det hela bättre. Min forna "solbränna" börjar sakna men säkert försvinna (vilket jag iofs löste med lite brunutansol i ansiktet, men ändå) 
 
Och eftersom jag vaknade halv tolv så lär jag ju inte somna än. Fast jag egentligen skulle vilja. Sova alltså. Eller nej, egentligen vill jag dricka vin. Men det av den önskan blev det ingenting av, dock har jag _bara_ mig själv att skylla. Apatisk dag hörrni. Tur att det är tisdag imorgon och man får chansen att börja om på nytt. För denna måndag dog typ innan den ens hann börja. 
 
Förövrigt: då jag aldrig orkar lägga upp seriösa bilder här bör ni kolla på min tumblr. Fast bara om ni är intresserade. Inte för att jag är fantastiskt bra på att uppdatera den, men ändå. 
 


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga