Torsdagen den fjärde juli

 
Bra saker:
1. Kristian Gidlunds sommarprat. Tårarna droppade ner i pannkakssmeten. 
2. Sockervadd. Sol. Sundsvall. 
3. Att jag hittade Nile City-boken på Myrorna, för tio kronor. 
4. Myrorna i Sundsvall är överlag fantastisk. Har hittat några av mina bästa kap där (exempelvis Kent-tröjan jag har på bilderna och min episka jeansjacka)
5. Jag och Stina har nu bokat flygbiljetter ut ur Sverige för att åka runt Europa med tåg i cirka en månad.
6. Emmaboda har släppt spelschemat.
7. Den här låten.
8. Mitt hår börjar äntligeeeen bli långt (se bild).
 
Juste. Fotocredd: Erik Löfgren.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga