Torsdagen den sjunde februari


Somnade inte så olagligt sent igår. Kanske runt, halv två. Men det återkommande problemet är att jag alltid vaknar jättetidigt. Med tidigt menar jag inte typ runt 08:00 utan jag menar typ, 04:30-05:00. Jag vaknar, alltid med hjärtat i halsgropen. Ljuset från mobilen bränner i ögonen och jag kan inte somna om. Varje jävla natt. Slutar ofta med att jag sätter på en ljudbok för att döda tystnaden.
 
Jag vill bara att någon ska ta mig i kragen och skaka om mig så att alla bitar faller på plats. Fast sen kan man fråga sig om bitarna skulle veta var de skulle ligga. Jag är nämligen tveksam om att de någonsin har legat rätt.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga