Torsdagen den fjortonde februari


 
Gjorde nyss misstaget att kolla på Crystal Castles officiella video till låten Plague som jag precis har lärt mig att älska. Vidrig jävla video. Vågar knappt lämna lägenheten nu. Därför lägger jag absolut inte upp den här utan nu får ni två låtar med lite oskyldiga rosor i bakgrunden. Förövrigt var det verkligen på tiden att jag lärde mig att uppskatta CC:s "nya" album.
 
ps. Att lyssna sker typ på egen risk. Fast iofs, det kanske bara jag som får lite psykosvibbar.

Postat av: Mikaela

Haha åh, kolla inte på denna om du är rädd, men scenen från filmen, med riktiga ljuden, är värre! Usch.

http://www.youtube.com/watch?v=mmXTGqsjj8I

Svar: Alltså, hon är ju så otroligt obehaglig att jag knappt vet var jag ska ta vägen, åhhh
trilla.blogg.se

2013-02-14 @ 21:27:18
URL: http://mikaelaela.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga