Onsdagen den sjätte februari

 
Resultat av jag har gjort denna eftermiddag. Suttit och gått igenom en av mina externa hårddiskar, kollat på bilder och lyssnat på kent. Ja, vi kan konstatera att jag har alldeles för mycket fritid. Eller, egentligen disponerar jag bara min tid så himla fel. Men aja. Alla över är mobilbilder som är tagna mellan 2011-2012. Lite oklart men dem borde vara i någon slags kronologisk ordning. Tänkte att det kunde vara mysigt med lite februarinostalgi. Hemlängtan blev ju inte bättre dock, men.

Postat av: Karin

Fina bilder!!! Vad har du för tema på din blogg? :) du skriver väldigt fint också!

Svar: Tack! Alltså åh. Jag vet faktiskt inte vad jag har för tema. Det är min fantastiska kusin som, för flera år sedan fixade min design. Men tack igen, blir jätteglad.
trilla.blogg.se

2013-02-06 @ 19:39:11

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga