Söndagen den sjuttonde februari


Ibland kan jag tro att jag är den enda i hela världen som vaknar av mig själv innan klockan 09:00 en söndag.
 
I fredags var vi som sagt på stadshuset. Vaknade upp lagom bakis i går, styrde frukost och eftersom att solen sken bättrade jag på mina skavsår och gick runt hela Sidsjön med Kristin. Kände mig extremt felplacerad med mina Dr Martens och fejkpälsjacka bredvid alla hurtiga individer med träningsoutfits. Fotade inomhussurfing, var arg och åt pommes med Diana.
 
Ser framemot en kväll i min ensamhet när jag får veta att det är fest. Som jag, självklart då jag har världens sämsta karaktär ibland, inte kan säga nej till. Klär på mig  en av mina finaste klänningar för att endast vara med på förfesten. Tog beslutet att gå hem vid 22:30 då jag insåg att kvällen antagligen bara skulle sluta med att jag satt inne och deppade på toan. Eller balkongen. Eller i valfritt hörn.
 
Nu är det söndag och jag har en miljon saker jag borde göra egentligen men ja, ni vet hur det är.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga