Söndagen den sjuttonde februari

 
Extremt oklart hur många gånger jag har lagt upp denna video, men det är hur som helst en av de bästa scener någonsin i svensk filmhistoria. Filmen, som är från 1970 är en helt fantastiskt fin. Ni har två minuter, det kan jag nästan lova. Kolla, det är ju värt det.
 
 

Postat av: MANDA DA MANDA

sv: hahah vaaa? vilket mind fuck. känner mig absolut inte som sundsvalls snyggaste b-rud i den där jäkla mössan vi måste ha! haha!

alltså, en kärlekshistoria. det som är bra i filmen är så himla bra, och det som är dåligt är så fruktansvärt värdelöst. som slutet?! whattafakk is app withhhh thääät?!??!

Svar: hahah fail att det antagligen var mössan som gjorde att jag inte kände igen dig, tror att du får gå runt med den jämt. den klarar du nog av att rocka även utanför jobbet!
aa jag vet men man får ändå typ tänka på att den är ca 43 år gammal, de hade inte koll på allt då helt enkelt men det som är fint är som du säger, episkttt
trilla.blogg.se

2013-02-17 @ 17:22:18
URL: http://mandadamanda.blogspot.com
Postat av: Hanna Ek

ÅH SÅ FINT bara.

2013-02-19 @ 22:40:59
URL: http://hannaek.com

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga