Lördagen den sextonde februari


Igår lekte jag klubbfotograf LIKE IN THE GOOD OLD DAYS så att säga. Endast för min egen skull dock. Lyckades prata mig in gratis på Stadshuset, vilket var fantastiskt då jag är fattig som aldrig förr. Per var imponerad och jag berättade att jag är bättre på att ljuga än vad man kanske kan tro.
 
Orkar inte lägga upp alla bilder. Dem flesta blev skit då jag gick runt med mitt fasta 50mm + var full. Ni får de två jag gillar mest.

Postat av: MANDA DA MANDA

alltså, jag vill bara ge dig mycket credddd säga att du är sjukt duktig mingelfotograf. snälllllla fotografera varenda minsta utgång? alla bilder blev så jättefina och jag såg t.o.m. fierce ut på en bild, trots asjävlamega-fylla och fett hår och lite utkletat läppstift.

SÅ BRA BILDER.

Svar: Haha men åh du var ju helt jävla megafierce så såklart det syntes på bilderna, och det är inte så svårt att fota snygga människor hehe.
MEN TACK! Blir jätteglad. Dock har jag jobbat en del som mingelfotograf i mina dagar så har lite erfarenhet osv. Synd att jag inte går ut speciellt mycket här i Sundsvall. Men ok lovar, ska ha med mig kameran varje gång jag väl kommer så långt hihi.
trilla.blogg.se

2013-02-17 @ 12:37:41
URL: http://mandadamanda.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga