fredagen den första februari

 Hej bloggy.
 
Jag har nu nästan repat mig efter mitt nervösa sammanbrott som egentligen pågick hela gårdagen. Känner mig inte helt stabil men allt kommer nog att bli bra. Tid och sådär.
 
Jag har idag: Lämnat min säng, varit i skolan, tagit fula bilder i photobooth, ringt ett viktigt samtal och städat både i köket och badrummet.  Har även _äntligen_ handlat ett duschdraperi (vilket iofs är lite ironiskt då den enda personen som duschade i min lägenhet nu bor ca fyrtio mil härifrån, men bättre sent än aldrig, kanske). Lyckades spendera ytterliggare 750 kr på Ikea/Lagerhaus. Kan konstatera att Stina har dåligt inflytande på mig.
 
Jag kan också konstatera att jag måste lära mig att sova själv igen. Helst utan att datorn står på i bakgrunden eller med en ljudbok i öronen. Men det kanske är för mycket begärt. Äsch.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga