Måndagen den femtonde april

 
Fotade på Klubbland i helgen och hade överlag en fantastisk lördag. Bästa människorna var hemma hos mig innan utgången och vi fick äntligen lyssna på 97-03 listan. Egentligen var det nog bara jag och Karl som var riktigt taggade, men det blev hur som helst en succé för de flesta. Och ja, det står fortfarande ölburkar och shotflaskor på mitt golv. Ska städa. Snart.. Kanske.
 
Klubbland var helt ärlig den enda värda utgången jag har haft sen jag flyttade hit (sorligt, ja-a). Bra musik, bra dans och bra stämning. Typ allt det man kan förvänta sig helt enkelt.
 
På söndagen bjöd Stina på sconesfrukost och det var också i hennes soffa som jag spenderade hela dagen/kvällen. Känner att det bör bli någon form av tradition. 


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga