Fredagen den nittonde april

 
 
Bilden som överhuvudtaget inte alls fick tillräckligt mycket uppmärksamhet på instagram. JAG ÄLSKAR DEN. Detta är ju en supertydligen 300 likes bild. Verkligen. Mina, ja, i princip snyggaste sundsvallskompisar, sol och vinden i Evelinas hår. Fantastiskt. 
 
 
Denna därimot. Också en riktigt bra bild. RIktigt bra brudar och den fick även riktigt bra med uppmärksamhet. Sådant uppskattas. Som ni säkert har förstått så har våren även kommit till västernorrland. Väldigt uppskattat. Utanför mitt fönster skiner solen relativt konstant (ok det regnade hela igår men whatever) och även fast det kan kännas jobbigt att vakna av ljusstrålarna så lättar det ändå upp stämningen, ganska rejält. 
 
Till mamma: Jag mår. Det gör jag. 
 
Nu ska jag dricka vin med Sundvalls finest.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga