Söndagen den tjugoförsta oktober

Känner du dig spirande lycklig och glad nu när hösten är här? Nej, jag känner mig faktiskt allt annat än spirande lycklig och glad. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst? Antagligen min dunjacka då det är så jävla kallt hela tiden. Har utvecklat någon slags hatkälek till den. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut? Oj. Det var förra hösten började jag inse att jag inte alls var nöjd med livet. Men dessvärre kommer jag inte ihåg några detaljer, fast tror inte det finns några detaljer som är värda att minnas. Vad gör du om dagarna egentligen? Vaknar, dricker kaffe, går på föreläsningar, dricker lite mer kaffe, försöker plugga och jobbar på att lära känna människor. Vad har du för frisyr? Frisyr skulle jag inte vilja kalla det. Blont, långt, tjockt och jobbigt är vad det är. Vad lyssnar du på för musik? Just nu är det mest Bon Iver, Kent, Florence och sen brukar jag väl slänga in lite elektro på helgerna. Vad läser du? Bara en massa kurslitteratur. Eller nej, nu ljög jag. BORDE läsa en massa kurslitteratur. Men ja. Vem är din stilikon just nu? ÅHHH för svårt. Har ingen direkt faktiskt. Jag influeras av så många. Men Stina som går i jourklassen klär sig alltid himla fint. Senast inkomna sms? ”Haha vilken jävla brud. Hur ser hon ut? Hon verkar ju helt urspårad” Vilka är dina bästa vänner: Therese, Patricia, Anton, Amanda, Nea & Fredrik. Ångrar du något i år? Nej, jag gör nog inte det. Vad var bäst med sommaren? EMMABODA, Berlin och att jag fick lära känna två personer som nu är några av mina bästa vänner. Vad var sämst? Jobbet. Vad önskar du? Att jag inte kände mig så ensam. Att mina bästa vänner ska vara med mig i Sundsvall och att det ska bli en kort vinter. Senast sedda film? Jag såg Harry Potter i eftermiddags. Men vet inte om den räknas, egentligen, då jag har sett de filmerna typ en miljon gånger. Annars såg jag Ted rätt nyligen. Var inte jätteimponerad. Dock så älskar jag ju Mila, så det var ändå värt. Senast köpta plagg? En vit stickad tröja. Tycker om den så himla mycket. Hur ser du på framtiden? Helt ärligt? Jag tror verkligen framtiden kan bli hur bra som helst.



Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga