Lördagen den sjuttonde november

1. Sätt din spellista på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
Idioter (demo) - Kent

2. Kommer du komma långt i livet?
Är du fortfarande arg - Säkert

3. Hur ser dina vänner dig?
With You, Friends - Skrillex

4. Kommer du att gifta dig?
Haligh, Haligh, A Lie, Haligh - Bright Eyes

5. Vad är ditt livs themesong?
Heart Skipped A Beat - The XX

6. Hur är skolan för dig?
Blood Bank - Bon Iver

7. Hur kan du komma framåt i livet?
East Harlem - Beirut

8. Hur kommer morgondagen att vara?
Det Kanske Kommer En Förändring - Kent

9. Vad är det bästa med dina vänner?
Cosmic Love - Florence And The Machine

10. Vilken sång beskriver dig bäst?
Your Hand In Mine - Explosions In The Sky

11. Hur är det med ditt liv?
Size Too Small - Sufjan Stevens

12. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Infinity - The XX

13. Hur ser världen på dig?
Summertime Sadness - Lana Del Ray

14. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Road To Joy - Bright Eyes

15. Vad tycker dina vänner om dig?
Sigh No More - Mumford And Sons

16. Har du en djup och mörk hemlighet?
Re:stacks - Bon Iver

17. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
White Winter Hymnal - Fleet Foxes

18. Hur kan jag göra mig själv glad?
Aldrig Ensam - Jonathan Johansson

19. Kommer du någonsin få barn?
Try - The XX

20. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Maybe You - Saint Lou Lou

21. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Angels - The XX

22. Vad är några tips till mig?
First Day Of My Life - Bright Eyes

23. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Blue Jeans - Lana Del Rey

24. Vilken låt ät din danssång?
Midnight City - M83
 
JA JAG HAR TRÅKIGT PUSS NI GILLAR MIG ÄNDÅ
vissa svar var ju iofs lite för passande för att det ska kännas ok
nu ska jag ta mig ur sängen (kl är 15:57) duktigt tilde


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga