Towers - Bon Iver




Här är jag & min nya jacka. Fyndade rejält på myrorna igår & fick med mig denna levisjacka för 125 kr. Sjukt värt & det var exakt en sån jeansjacka jag letade efter. Kommer antaglien bo i den hela våret. Glasögonen snodde jag från hjärtat, men de passar inte så bra på mig tyvärr. Det gör sällan glasögon men jag låtsas som ingenting & hoppas att ingen märker det, hehe.

Annars så har jag blivit sjukiz. Igen. Suck. Och ingen tar hand om mig. Ännu mer suck. Dock så köpte mami sorbe & ELLE till mig idag (bäst). Måste bli frisk eller iallafall mindre sjuk tills fredag. Nu ligger jag & halvdeppar till Bon Iver varvat med Bright Eyes & funderar seriöst på att sova. Eller att kolla på The Office. Lär bli det senare alternativet.

Pussi


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga