Dreaming Of You - The Coral



Efter en otroligt låg helg bestående av att 1. tycka synd om mig själv & 2. ligga i sängen & sträckkolla på the office kom vändning på söndageftermiddagen. Tvingade mig själv ner till gymmet & i kombination med en otroligt mysig middag med min mor var humöret tillbaka på iallafall helt ok nivå. Måndag, tisdag & onsdag jobbades det & jag somnade innan 21:00 varje kväll (vilket också innebär att jag är tillbaka på min vanliga dygnsrytm, thank god) och förutom snökaoset i måndags så kändes mitt humör nästan helt återställt.

Var superduktig & tränade varje dag & igår kändes det äntligen som vår igen. Jag vaknade runt 06:30 av solen imorse & kände mig SÅ taggad på livet?? Bestämde mig för att gå ut på en springtur i det fina vädret (HÖR NI HUR HURTIG JAG HAR BLIVIT? vem fan trodde det för ett år sen) sagt & gjort, ut i solen, powerwalkade/sprang 4 km, helt fucking död när jag kom in & nu har jag precis bokat lunchdate. I eftermiddag blir det gym med kusin & ikväll blir det jobb.

Nu är det förövrigt mindre än två veckor kvar tills mitt hjärta kommer hem, wi.Fucking episk torsdag.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga