Bullets - Tunng



känner mig extremt uttråkad
funderar på att antingen:
1. åka in till stan själv, äta glass & gå i secondhand butiker
2. färga håret & försöka blonda upp det lite till
3. dra på mig träningskläderna & skutta till gymmet
4. vänta på att någon av dem jag har försökt ragga som sällskap till stan idag svarar haha

Började kolla på nya säsongen av top model igår typ brittish invation, vilken besvikelse. Bara en tjej jag gillade, hon britten med rosa/blont hår. Jättefin. Men lovar att hon åker ut snart & alla fula bitches får vara kvar. Hoppas Klara vinner Top Model Sverige. Rebecka kommer bli stor ändå.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga