Take Care - Drake





Livet leker när man inser att det är tisdag & man redan har jobbat nästan 40 timmar denna vecka & ens dygnsrytm är så insane att man vaknar vid fem på morgonen av sig själv & kan inte somna om. Jävla fitträkningar också. Har i allafall fått ett till nytt bankomatkort nu. Kommer (nästan) seriöst hoppa framför tåget, eller bussen, eller någon random bil om jag tappar bort det igen.

Köpte två tröjor på american apparel igår. Jättefina. Umgicks med kusin & träffade världens bästa stephy. Ikväll ska jag äta middag med finaste killen & det känns ju sådär jättebra. Vill ha fredag nu så jag får vara lite ledig. Kanske visar tröjorna snart om jag kan lämna tumblr & gå & klä på mig.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga