Happy Up Here - Röyksopp (Boyz Noise Remix)



AAHHH bästa grejen har hänt
mailade nöjesguiden igår för att jag fick höra att dem behövde nya klubbfotografer
emma (som hon heter) svarade imorse & skrev att hon gärna ville ha en testplåtning med mig
alltså åååhh så roligt så nu blir det till att prestera nästa helg
men jag är ju ganska duktig på att hantera ljus & fota (fast jag typ inte visar det i bloggen men whatever)

kanske lägger upp lite gamla bilder jag har tagit sen
hoppashoppashoppas dem gillar det, skulle vara hur fett som helst
SÅ TAGGAD på att något kul händer
det + min & patricias idé (som ni kanske kommer få veta om sen hihi)

Postat av: catarina

låten (i rubriken) är bra. & jag blir hemskt nyfiken på dina bilder, PUBLICERA MERA

& btw, har du nån tumblr? :>

2012-01-31 @ 00:34:09
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga