Go Do - Jonsí





Helgen då? Herregud har det ens varit helg. Jag vaknade vid halv ett & kollade på mobilen & facebook hade då berättat för mig att två av mina vänner var & åt pizza med texten "bakiskäk" & jag ba, eh varför är man bakis på en tisdag? Missade helt att det var söndag idag. Blir liksom lätt så när man jobbar på helgen & speciellt natt.

Men vet ni? Det har gått rätt bra. Fredag var lite kaos, mycket folk i rörlese på jobbet & yngre kidz liksom (som alltid beter sig som djur) lite spya på det men ändå en bra natt. Igår gick också super men händelselöst & nu har jag bara två nätter kvar.

Ska träna snart med Patricia. Tränar för 3:e dagen i rad. Hur duktig??? För duktig.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga