Dagens plan:

Ligga i sängen & kolla på The Office till 12:00, klockan 12:00 äre dags att sätta på sig träningkläderna, gå ner till gymmet & försöka jobba bort den extrema träningsvärken i mina ben. Planerar att vara hemma vid 13:30 & då ska jag storstäda. Storstäda = Göra rent badkaret, handfatet, hyllan, toaletten, köket, damsuga & damtorka överalllt, plocka undan & hänga upp alla kläder, rensa hyllan i hallen & självklart byta sängkläder. Är nog klar runt 16:00, då ska jag tvätta håret, sätta på mig riktiga kläder för att sedan åka & möta världens bästa kille & sola. Någonstans däremellan träning/städning ska jag laga lunch också. Bra dag? Eh ja



Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga