Vem lyssnar egentligen på Bob Hund?


 
I lördags var det bob hund-fest och alldeles för mycket folk på tjugotvå kvadrat. Jag mådde helt fantastiskt fram till att Kir-flaskan tog slut. Då var guldkanten borta och jag fastnade på toaletten - kir+toalett verkar vara ett återkommande tema. Alla som känner mig vet dock att jag inte spyr. Jag vilar bara. Jag hatar när man inte hänger med i sina egna tankar. Egentligen hatar jag att vara full. Kir-full hatar jag definitivt. Patricia räddade mig ännu en gång med sina superkrafter och på vägen hem ramlade jag tre gånger. Det var halt ok??
 
Imorgon blir jag världens mest ensamma människa igen. Tar i från tårna som vanligt men ni förstår. Som tur är kommer mitt hjärta tillbaka med världens bästa vän redan om fem dagar.
 
Efter imorgon är det tisdag, of doom.
 
(förövrigt gör blogg.se mig så himla provocerad när dom gång på gång förstör mina bilder, mvh upprörd_tjej90)


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga