Torsdagen den tjugonde december

Att göra den 20/12:
1. Tvätta håret (mer invecklat än vad det kanske låter)
2. Äta upp all mat i kylskåpet
3. Packa
4. Hänga upp all tvätt
5. Träffa Amanda
6. INTE glömma soppåsen/stänga av elementen/laddaren
7. Överleva vägen till tåget
8. Åka tåg - hänga i gävle - åka tåg - åka tåg
9. Underhålla mig med att skriva roliga inlägg på twitter
/kanske lägga upp någon halvtråkig bild på instagram
10. Pussa på mamma och katterna
 
JUSTE imorgon ska vi dö. Funderar på att sätta mig på Jakobsbergsstation i natt och bara INVÄNTA döden. Även om inte jorden går under lär jag uppleva helvetet ändå, när Pergola stänger dvs. Om du sitter där ute och känner att JA men det vill jag också göra. Säg till. Kan behöva någon som håller min hand vid 01-tiden när Jakans finest kommer.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga