The Way You Play - Low Low Low La La La Love Love

Haha är skrattretande dålig på att uppdatera. Men ni vet hur det är, det kommer & går i vågor. Har precis avslutat en lång & alldeles för intensiv helg på McDonalds & mår annars helt ok. Har fått info om arbetsprover till bildjournalistik till hösten & ska göra allt för att komma in. Just nu är hösten det jag fokuserar på mest om jag ska vara ärlig. Är så jävla taggad på nytt & speciellt på att inte jobba. Wow.

Är ledig i två dagar nu & ska försöka skärpa mig med uppdateringen (lite iaf). Kommer berätta mer om arbetsproverna när jag vet mer om vad jag vill göra.

Puss

Postat av: catarina

bildjournalistik lät riktigt spännande!! det får du verkligen berätta mer om när du vet mer, heh.

2012-04-23 @ 13:43:22
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga