21:37

Nämn fem grejer du är nöjd med
Min säng, att jag är duktig på att uttrycka känslor, att jag är modigare nu än vad jag någonsin har varit, min tatuering, min iphone

Vad ångrar du, om något, i livet?
Finns en sak jag ångrar på riktigt, men den saken är så verklig att jag aldrig skulle skriva ut den här

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Har fått höra att jag är falsk en gång. Det tror jag inte att jag är

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Mitt motto denna vinter: våga vägra frysa

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Har faktiskt inte så många dyra klädesplagg. Älskar att handla fina saker men hatar att lägga för mycket pengar på materiella ting

Har du någon oanad talang?
Jag kan öppna kapsyler med mina tänder och så kan jag sjunga med stängd mun. Kul va?


Vad gjorde du i helgen?
Jag jobbade hela helgen, så jag gjorde ingenting speciellt. Hängde med fredrik på lördagen dock. Han åt pizza och jag sallad. Duktig.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Inte glömma tandläkaren, äta middag med bästis, träffa patricia (jag vet det var bara tre, men har inga flera viktiga saker)

Vad har du på dig just nu?
Har ingenting på mig *flirtgubbe* hehe


Senaste låt du lyssnade på?
Kom igen Lena - Håkan Hellström

Bästa skönhetsknep?
Har bara ett knep: smink!!!!!!!!!1

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Jag gillar det mesta som ser genomtänkt ut. Allt från skatestil till  lite mer propert funkar för mig. Stil är otroligt viktigt dock, men som sagt, ser man att killen har tänkt igenom vad han har satt på sig blir jag (oftast) imponerad.

...och fulast?
Skulle vilja publicera bild men känns taskigt. Men typ, när man ser att det är så jävla tråkigt och ba ne.. Fan vad dåligt det gick att beskriva detta, haha.


Vem saknar du?
Är själv just nu så saknar allt och alla


Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Självisk: Att jag aldrig kommer behöva uppleva hur det är att vara riktigt ensam.
Osjälvisk: Att alla jag älskar bara ska må bra och vara lyckliga med sitt liv och med sig själva

Nämn tre personer som inspirerar dig mest?
Finns alldeles för många som inspirerar mig på många olika plan därför väljer jag att skriva lite mer ingående om en. Therese Pernefalk - Hennes sett att föra sig, att hon alltid verkar så orädd, står för sina åsikter och inte bryr sig om vad folk tycker om henne (på ett bra sätt). Att hon alltid sätter andra före sig själv och är den personen mest störst hjärta jag har träffat. Men det bästa är att hon själv inte ser detta utan bara är.


Bästa filmen nånsin?
Har flera favoritfilmer men den enda som har fått mig att gråta är The Notebook, men älskar Juno otroligt mycket också

Bästa boken nånsin?
För svårt. Läser alldeles för lite numera. Tipsa mig gärna

Vilka tidningar läser du?
Läser inga tidningar. Typ Järfälla Lokaltidning ibland när jag badar, haha

Vad önskar du att du var bättre på?
Skriva, sätta ord på mina tankar

Är du religiös?
Nej

Vad är din största rädsla?
Att vakna upp och inse att hela mitt liv har passerat utan att jag har märkt något och utan att jag faktiskt har hunnit med allt det jag vill göra. Det är min absolut största rädsla. Tiden går så snabbt och jag börjar faktiskt bli vuxen, herregud vad jag inte vill vara vuxen

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Äsch, sånt lägger jag inte på minnet

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Har bara bestämt ett namn och det är vad min dotter ska heta: Evelyn

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Kunde nog inte bry mig mindre just nu

De tre finaste sms du fått i år?
Fått jättemånga fina sms i år, verkligen men för några helger sen fick jag detta "du är så jävla fantastisk" och det värmde verkligen till i magen

(snodd av cia)


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga